Зворотній дзвінок
uk

Гарантія та повернення

Придбаний вами товар призначений для експлуатації виключно у побутовій сфері життя, згідно з інструкцією з експлуатації. Компанія “Steel-Land” встановлює наступні гарантійні терміни експлуатації, а саме:

  • Корпусні меблі – 24 місяці;
  • М’які меблі – 24 місяці;
  • Матраци – 18 місяців.

Гарантійний термін експлуатації товару починається із дня передачі товару. Якщо товар потребує складання – з дня його виконання.

Гарантія застосовується за умови, якщо товари “Steel-land” використовуються відповідним чином. Будь ласка, ознайомтеся з рекомендаціями щодо експлуатації тут.

Безкоштовне обслуговування (ремонт меблів) надається протягом гарантійного терміну за умови дотримання умов транспортування, експлуатації та рекомендацій щодо догляду за меблями. Ми надаємо постгарантійне обслуговування. Для отримання послуги зверніться до нас за номером на сайті.

Ви можете повернути куплений товар протягом 14 днів з моменту оплати.

Для задоволення вимог, пов’язаних з неналежним функціонуванням виробу, вам необхідно звернутися із заявою до одного з уповноважених представників сервісних центрів за адресами, зазначеними в гарантійному талоні, та надати такі документи:

  • оформлений гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує факт покупки товару;
  • документ, що засвідчує особу.

За відсутності одного з перерахованих вище документів, гарантійний талон є не дійсним.

Ми маємо право відмовити у задоволенні вимог споживача, якщо:

  • не надано перерахованих вище документів;
  • у гарантійному талоні знайдено сторонні виправлення;
  • товар використовували не за призначенням або не дотримувалися рекомендацій з експлуатації товару;
  • пошкодження спричинені повінню, землетрусом, пожежею, крадіжкою або іншими стихійними лихами;
  • текстура виробу пошкоджена через використання у побуті (потертості, подряпини, порізи тощо);
  • виріб має природну зернистість шкіри, незначні природні відхилення у кольорі обшивки;
  • споживач використовував невідповідні засоби побутової хімії для чищення виробів;
  • виріб втратив колір під впливом сонячного проміння, тепла, світла або інших подібних умов під час користування виробом;
  • пошкодження викликані корозійними речовинами (кислотами, розчинниками, фарбами, рідиною людського чи тваринного походження тощо) або виявлено хімічні, механічні та термічні дії;
  • пошкодження викликані невідповідними навантаженнями чи транспортуванням товару;
  • товар неможливо ідентифікувати;
  • споживач навмисно дає неправдиву інформацію щодо настання гарантійного випадку;
  • не дотримувалися правил експлуатації або були вжиті самостійні заходи для настання гарантійного випадку;
  • всередину виробу потрапили сторонні предмети, рідина з вини споживача;
  • товар зазнав каліцтв від домашніх тварин;
  • споживач робив самостійні втручання у конструкцію виробу чи допускав втручання сторонніх осіб.

 

Виробник та дистриб’ютор не задовольняють вимоги користувачів щодо:

  • робіт/послуг, що не покриваються гарантією;
  • частин виробу, які з часом зношуються або частин, що б’ються (скло і т.д.);
  • внесення змін щодо конструкції виробу;
  • дій, які споживач згідно з інструкцією з експлуатації зобов’язаний виконувати самостійно або власним коштом.

Права споживачів у разі купівлі товарів неналежної якості встановлюються чинним законодавством України. Належною причиною задоволення вимог споживача є технічний висновок уповноваженого сервісного центру.

 

Додаткова інформація.

Транспортні витрати, послуги з доставлення товару до уповноваженого сервісного центру здійснюються коштом споживача, якщо інше не передбачено умовами продажу виробу дистриб’ютором.

Хибний виклик спеціаліста уповноваженого центру повністю оплачується споживачем.

Хибним викликом вважається випадок, коли споживач вважає товар несправним у той час, коли йдеться про дії, які споживач може виконати самостійно, і це зазначено в інструкції з експлуатації.

 

Термін дії гарантії на товар зупиняється, якщо:

  • вносилися зміни у конструкцію товару, а також, використовувалися деталі для комплектування, не передбачені нормативними документами;
  • товар використовувався не за призначенням;
  • виріб був пошкоджений споживачем;
  • були порушені правила експлуатації виробу.